annicakozlowski.blogg.se

En sida där jag skriver lite om allt och lite till.

Färdig!

Kategori: Allmänt

Japp! Nu har jag pulsat färdigt för i dag, tänker inte sticka ut så mycket som tårna utanför dörren i dag! Hästarna har fått komma in och fått mat så nu är de med nöjda, hundarna och katten matade och ligger här och snarkar. Själv är jag måttligt trött på snö! Det är jätte mysigt och juligt  men när man skottat samma lilla gång sjuhundratjugoelva gånger och det fortfarande inte syns eller när man får skotta en liten ruta så lilla hunden ska kunna kissa utan att drunkna i snön eller...ja du fattar. Då blir man lite (bara lite) trött på snön. Den kan få ligga kvar nu men det behöver absolut inte komma mer eller blåsa mer heller för den delen för nu ska jag jobba kväll i veckan och jag gillar inte och köra i detta vädret, än mindre när det är mörkt!
Bara så ni vet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: