annicakozlowski.blogg.se

En sida där jag skriver lite om allt och lite till.

Lillejul

Kategori: Allmänt

I går var det lillejulafton, den spenderades hemma hos min mamma med min familj.
Vi är inte så många så det var en lugn kväll.
Fast på ett sett ganska skönt, man hann se vad alla fick i julklapp och man kunde höra vad alla sa.
Det är roligt när man är många med men man hinner inte lika mycket.
Fick ett skal till min telefon, ur mysiga pyjamasbyxor och inne skor och lite andra små saker.
Fullt nöjd med mina saker jag fick.
Lillan fick en massa fina saker och kläder och var jätte glad.
Vi spelar alltid julspelet och så klart fick lillan vara med, det var spännande och hur duktig som helst!
Kan ni gissa vem som fick flest klappar?!?
I dag blir det jul med gubbens sida av släkten :)
God jul på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: