annicakozlowski.blogg.se

En sida där jag skriver lite om allt och lite till.

kräksjuka

Kategori: Allmänt

Min bästaste kompis i Göteborg har nog världens otur, förkylda hela högen och nu har dessutom tösen fått kräksjukan! Inget man kan smita undan och vi får det nog alla någon gång.
MEN jag vet hur kasst det e och få när man har en liten som de har.
Lillan var 8 månader när hon fick sitt första gången och det slutade med en inläggning på sjukan mitt i natten med dropp och allt. Inte roligt! Håller alla tummar och tår på att han ska slippa det. han har det tufft nog med sin förkylning.
Vill bara att hon ska veta att jag tänker på dem, fast jag inte finns just där!
Älskar er och saknar er massor!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Skriver med stora tårar i ögonen att jag saknar dig oxå , varje dag .....Älskar dig gumman <3

    2012-12-21 | 11:25:22
    Bloggadress: http://lindaspysselsida.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: