annicakozlowski.blogg.se

En sida där jag skriver lite om allt och lite till.

"fel"

Kategori: Allmänt

Vet ni vad?
Det finns människor som inte är som alla andra.
De har diverse "fel" och en massa annat, många dömmer dem snabbt medans andra inte tycker de är värda mycket, vissa tom skäms över dem.
Varför?
Ja jag vet inte, jag förstår inte så jag kan inte förklara.
I min lilla värld är alla lika och lika värda.
Vad de har för "fel" spelar ingen roll!
Hur de ser ut spelar ingen roll.
Hur de står,går,pratar spelar ingen roll.
Jag älskar de mina,( visst i bland tycker jag de är dumma i huvudet men det är en helt annan sak), jag älskar dem ändå!
Hur jävla perfekt är du egentligen? Hur många "fel" har inte du? Att du inte har det på papper är ju ditt problem!
Kontentan av detta: Du är värd lika mycket som alla andra.
Bara så du vet! 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    <3

    2013-03-01 | 23:38:15

Kommentera inlägget här: