annicakozlowski.blogg.se

En sida där jag skriver lite om allt och lite till.

Tillbaka till jobb

Kategori: Allmänt

Ja då var man tillbaka på jobbet igen!
Eftre att först varit sjuk ett par dagar och sedan ledig så är jag nu med igen!
Skönt på ett sätt och mindre skönt på ett annat.
Fick reda på häromdagen hur det gick på min första tenta där jag skrev i vård och omsorg 1, det gick tydligen super bra! Högsta betyg vilket nu mera tydligen är ett A.
När jag gick i högstadiet hade vi 1-5 i betyg, väl på gymnasiet fick man vänja sig vid ig-mvg och nu är de tillbaka på A-E igen, att de inte kan ta och bestämma sig!
Nu är det på och läsa nästa kurs som är Medicinsk Grundkurs :( Ingen rolig kurs det inte men ett ont måste, nog den tråkigaste där är men lika bra och få det gjort! Hoppas att jag får samma betyg här med bara!
Ja jag får väl ta och arbeta lite! Slutar 21:30 så blir nog ingen mer blogg i dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: